APPI, KUIDAS MA EI VIITSI!

"Appi, kuidas ma ei viitsi!" ehk millest see siis tuleb, kui sugugi ei ole motivatsiooni tegeleda sellega, millega peaks vaid leiad end  skrollimas Facebookis või (taaskord) seismas avatud külmkapi ukse ees? Räägime, kuidas sellist laiskusehoogu targa sõnaga nimetatakse ning mida enda "päästmiseks" ette võtta annab. 
Loe lisaks

Busy is the new stupid

„Busy is the new stupid“ ehk hõivatus ei ole märk arukusest.

See, et me kogu aeg midagi teeme, et tähenda, et me saame palju tehtud (ja oleme efektiivsed). Selleks, et informatsiooni ülekülluse juures oma aega efektiivselt juhtida, peatu korraks, hinda oma tegutsemist ning järgi seejärel paari lihtsat soovitust:
Loe lisaks

Kaugtöö müüdid

Paljud juhid ja töötajad tunnistavad, et kaugtöö on teistsugune. Võttes kaugtööle kaasa harjumused ja käitumised, mida kasutatakse näost-näkku suhtlemisel ja füüsiliselt koos töötades, tekivad takistused, mis omakorda annavad aluse mitmetele müütidele. Nagu ikka on igas müüdis ka osake tõde.
Loe lisaks

Mida suurepärast 2021 endaga kaasa toob

Pole midagi püsivamat kui see, et kõik koguaeg muutub. Kui 2020 külvas segadust ja küsis küsimusi, siis 2021 on tulnud, et hakata andma vastuseid. Meie küsisime endalt, mis on meile nii ettevõttena kui inimlikul tasandil oluline? Mida saab Change Consulting uuel aastal senisest veelgi enam oma klientidele pakkuda, et täidetud oleks meie missioon: "olla toeks rahuldustpakkuvama ja tulemuslikuma elu saavutamisel"? Kui tahad kohe vastuseid tada, võid lugemisega jätkata teksti lõpust. Kui aga aega on rohkem, siis kõigest veidi lähemalt.
Loe lisaks

Hirmust ilma hirmuta ehk tühja tooli harjutus

Meil on palju erinevaid tundeid. Teada on, et negatiivsed tunded on suurema mõjuga, neid töödeldaks põhjalikumalt, nii nagu ka negatiivsed sündmused jäävad paremini meelde. Kui panna meie tunded suurde lehtrisse, siis väga sügavale põhja jääb hirm. Hirm on aga: „arutapja, väike-surm, mis toob kaasa täieliku arutuse“. Enamasti ei ole me enda hirmudega kontaktis, kuid sellest tulenevat ärevust on keeruline pikaajaliselt ignoreerida.

Terveks jäämise võtmeküsimus on tihtipeale oma ärevuse juhtimine. Selleks, et ärevus väheneks tuleb talle nö “otsa vaadata”. Selleks soovitan harjutust, mida igaüks saab kodus ise teha.

Loe lisaks