APPI, KUIDAS MA EI VIITSI!

"Appi, kuidas ma ei viitsi!" ehk millest see siis tuleb, kui sugugi ei ole motivatsiooni tegeleda sellega, millega peaks vaid leiad end  skrollimas Facebookis või (taaskord) seismas avatud külmkapi ukse ees? Räägime, kuidas sellist laiskusehoogu targa sõnaga nimetatakse ning mida enda "päästmiseks" ette võtta annab. 
Loe lisaks

Hirmust ilma hirmuta ehk tühja tooli harjutus

Meil on palju erinevaid tundeid. Teada on, et negatiivsed tunded on suurema mõjuga, neid töödeldaks põhjalikumalt, nii nagu ka negatiivsed sündmused jäävad paremini meelde. Kui panna meie tunded suurde lehtrisse, siis väga sügavale põhja jääb hirm. Hirm on aga: „arutapja, väike-surm, mis toob kaasa täieliku arutuse“. Enamasti ei ole me enda hirmudega kontaktis, kuid sellest tulenevat ärevust on keeruline pikaajaliselt ignoreerida.

Terveks jäämise võtmeküsimus on tihtipeale oma ärevuse juhtimine. Selleks, et ärevus väheneks tuleb talle nö “otsa vaadata”. Selleks soovitan harjutust, mida igaüks saab kodus ise teha.

Loe lisaks

Stressijuhtimine koroonatingimustes

Stressijuhtimise teeb praegusel ajal keerukaks see, et on palju uusi stressoreid ja vanad on ka alles. Kõigele annab värvi juurde määramatus, teadmatus, mure ja hirm. Kuidas siis ikkagi hakkama saada?

Loe lisaks