Mida suurepärast 2021 endaga kaasa toob
Kasutasime pühadeperioodi vastuste leidmiseks väga produktiivselt. Analüüsisime tehtut, oma väärtusi, „tooteid“ ja kättesaadavust. Tõdesime, et maailmas toimuvale vaatamata oli 2020 meie ettevõttele hea aasta.
Mis sai tehtud?
Esiteks keskendusime suuresti enesejuhtimiskoolitustele ja muudatuste konsulteerimisele, kuid arendasime ja koolitasime paralleelselt ka konfliktijuhtimise teemal. Kaetud sai lai teemavaldkond, mis hõlmab suurt hulka nii inimeste era- kui tööelus rahulolu saavutamiseks olulisi aspekte: vastuolude ja erimeelsuste juhtimine, suhete juhtimine ja enda ning oma tunnete juhtimine.
Kuna stressis inimene toimib nagu automaat ja loovuse kasv leevendab pingeid, siis teiseks värskendasime ka spontaansuse ja loovuse arendamise temaatikat. Sellel teemal võib meie koolituste nimekirjast nii mõndagi põnevat leida.
Ja kolmandaks, nii nagu turg nõudis, töötasime muidugi välja online-koolituste võimekuse. Klientidelt saadud tagasiside põhjal saame julgelt kinnitada, et veebi vahendusel teadmisi jagades oleme sama pädevad ning inspireerivad, kui silmast silma kohtudes.
Kuidas me sõnastasime oma põhimõtted?
Vaagides, mis on meile oma tööd tehes oluline, sõnastasime neli peamist nurgakivi:
Tõeline õppimine ja areng toimub siis, kui päris inimesed kohtuvad päris inimestega.
Me usume koosloomesse ja sellesse, et „tark“ ja „lõbus“ ei pea üksteist välistama
Iga konsultatsioon on tervik, kus teaduspõhine lähenemine kohtub inimliku kontakti ja intuitsiooniga – süsteemsus ja spontaansus loovad midagi uut.
Iga koolitus on „elus asi“.
Kuidas nüüd kõik meie klientide jaoks veel paremaks muutub?
1. Et luua selgust ja konkreetsust siia muutuvasse maailma, värskendasime oma kodulehte. Nüüd leiad sealt selgemini struktureeritud ülevaate sellest, mida meil on pakkuda, milliseid „valmis koolitusi“ koolituskalendrist noppida ja mida me oma blogis elust arvame.
2. Kuna tunneme, et meil on kogunenud tarkust ja kogemust mida jagada ning soovime kättesaadavad olla suuremale hulgale inimestele, alustasime oma tegemiste kajastamist sotsiaalmeedias. Meie FB-lehelt saad inspiratsiooni, praktilisi nõuandeid, uusi teadmisi ning infot meie saabuvate koolituste kohta.
3. Jätkame uudiskirja väljaandmist ja oleme aktiivsemad blogijad. Senisest suuremat rõhku paneme ka klienditagasiside kajastamisele ning kliendikommunikatsiooni arendamisele.
Lõpetuseks lõik ühest kliendikirjast, mis võtab kokku kõik selle, mille osas me loodame ka värskel 2021. aastal lippu jätkuvalt kõrgel hoida:
„Kõik varasem kinnitab, et (CC tegemistes) on tugevat sisu, läbimõeldud lähenemist, nauditavat esitust, loovat ja mängulist laengut, inimkesksust ja teaduspõhisust.“
– Raivo Valk (Tartu Ülikooli personaliarenduse peaspetsialist)
Uute kohtumisteni!
Sellel postitusel ei ole vastuseid