JÄRELEPROOVITUD PRAKTIKAD MEESKONNA TÖÖKORRAS HOIDMISEKS

Eriolukorras elamisest on sprindi asemel saanud maraton. Kui eelmisel kevadel tundus, et kogu elu ja töö saab ning tuleb korraks lihtsalt pausile panna kuni kõik endiseks muutub, siis nüüdseks ei ole seda illusiooni enam kellelgi. Olud meie ümber on muutunud – vaja on teha need muutused enda omaks, kohaneda ja leida kirss ka sellel kahtlaselt kehvasti küpsetatud tordil.

Räägime, kuidas CC oma meeskonna töökorras hoiab ning avaldame mõned üsna leidlikud ning kergesti teostatavad  praktikad edukatest ettevõtetest.

Loe lisaks

Hirmust ilma hirmuta ehk tühja tooli harjutus

Meil on palju erinevaid tundeid. Teada on, et negatiivsed tunded on suurema mõjuga, neid töödeldaks põhjalikumalt, nii nagu ka negatiivsed sündmused jäävad paremini meelde. Kui panna meie tunded suurde lehtrisse, siis väga sügavale põhja jääb hirm. Hirm on aga: „arutapja, väike-surm, mis toob kaasa täieliku arutuse“. Enamasti ei ole me enda hirmudega kontaktis, kuid sellest tulenevat ärevust on keeruline pikaajaliselt ignoreerida.

Terveks jäämise võtmeküsimus on tihtipeale oma ärevuse juhtimine. Selleks, et ärevus väheneks tuleb talle nö “otsa vaadata”. Selleks soovitan harjutust, mida igaüks saab kodus ise teha.

Loe lisaks

Stressijuhtimine koroonatingimustes

Stressijuhtimise teeb praegusel ajal keerukaks see, et on palju uusi stressoreid ja vanad on ka alles. Kõigele annab värvi juurde määramatus, teadmatus, mure ja hirm. Kuidas siis ikkagi hakkama saada?

Loe lisaks